جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

عكسهاي آتليه نيلچي از جانان

1391/12/22 0:34
نویسنده : مامان شیرین
5,191 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از 2 ماه عكساي جانان حاضر شد و البته نسبت به نمونه هايي كه از اين آتليه ديده بودم خيلي خوب نشدن :(  البته من در يك گفتگوي مفصل اين قضيه رو به مديريت آتليه هم گفتم. واقعا انتظارم بيشتر از اينا بود... حالا قرار شده دوباره از جانان عكاسي كنن.  خود آقاي بامداد قول داد كه خودش از جانان عكس بگيره و رضايت 100 درصد ما رو جلب كنه... ! ايشاللا كه همينطور باشه!آوا جوني هم فردا وقت آتليه داره. فردا ميريم استوديو فيليك!

براي ديدن عكسا به ادامه مطلب سر بزنين!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

negar
6 آبان 91 11:42
سلام
قربونت برم که اینقد خودت به تنهایی خوشگلی
نیازی به چیزی نداری.شما خودت یه عالمه زیبایی داری که آتلیه نتونسته حتی یک در صدش رو به نمایش بزاره ...


سلام
مرسي خاله نگار ! لطف دارين!
مامازیه بنیتا(مامازی هیلا)
6 آبان 91 11:47
سلام عزیزم عکسهای این عروسک خانوم واقعا عالیییییییی اسپند فراموش نشود لطفا
عروسکی بنام جانان


سلام ماماني بنيتا جوني!

مرسي از لطفت!

بوس براي بنيتا جونم!
سارا مامان آرام
6 آبان 91 12:19
زیبایی جانان نیاز به هیچ کار اضافه ای نداره ولی به نظر من عکسها میتونست خیلی بهتر باشه
این عکسها بسیار زیباست فقط به خاطر زیبایی خود جانان


مرسي مامان آرام! لطف داري گلم! نظر منم همينه!
صوفى
6 آبان 91 12:51
ماشاالله عروسك ، همه جور نازى


مرسي صوفي جان لطف داري گلم!


شیما مامان درینا
6 آبان 91 14:13
جانان عزیز واقعاً زیباس و همه درست می گن که نیاز به چیزی نداره خدا همیشه نگه دارش باشه . براش اسپند دود کنید


ممنونم شيما جان! درينا جون رو ببوسين !
زهرا
6 آبان 91 18:20
عکسهای جانان خیلی قشنگ هستندامازیبایی جانان خیلی بیشترازاینهاست .به نظرم عکسی هایی که توی تولدش گرفتی زیبلیی طبیعی جانان روبیشترنشون میده
خیلی دوستت دارم جانان جون


مرسي زهراجان!!! بوس
مامان باای الیسا
6 آبان 91 19:34
وااااااااااااای چه ماه شدی عروسکم خیلی نازی گلم


مرسي مامان اليسا جان! بوسسسسسس!
moot moot
7 آبان 91 4:16
mashalaaa azizam cheghadar in dokhtarr zibas bosss


مرسي موت موت جونم!بوس
مامان ترانه
7 آبان 91 15:33
گل خاله خوشگل خانم عکستو تو مجله شهرزاد چاپ کردند وای خیلی خوشحال شدم عکستو دیدم بوس


مرسي مامان ترانه!
كي ؟ كدوم شماره؟
هدا
8 آبان 91 8:33
وای خدا شما چقدر نفسی عزیزم کاش الان پیشم بودی تا حسابی فشار فشورت میدادم شاید باورت نشه ولی من خیلی دوست دارم جیگر خاله


مرسي خاله هدا جونم! منم ميبوسمت!!!
زینب(عمه آرتمیس)
8 آبان 91 10:43
جانان عزیزم عکساتم مثل خودت خیلی خیلی خیلی قشنگه می بوسمت هزاربار
سمیرا مامان آنیتا
8 آبان 91 14:12
خودت اونقدر خوشگلی که اصلا احتیاج به کار اضافه عکاسی نداری ... زنده باشی .. عکسای تو و خواهرت رو می بینم دلم باز میشه


مرسي سميراجان! آنيتاي خوشگلو از طرف ما ببوس!
مامان پریناز
8 آبان 91 17:27
مامان شیریییین جانان من خیلی خوشگلتر از این عکساس...اینام خوبه ها ولی روی صورت خوشگلش کار کردن....موهاشو خودت می بندی جوشمل تر میشه....فدای عروسک خانوممممممم
مریم جون
9 آبان 91 10:56
همه جوره نازی عزیزمشیرین جون با اجازه وب دخملاتو لینک کردم
عمه ی آتنا
10 آبان 91 13:18
هزار ماشااله میشه لینک کنم؟


با كمال افتخار!
عمه ی آتنا
11 آبان 91 9:21
مرسی
محمد آواره
13 آبان 91 21:57
وااااااااای خداا یه تیکه جوااااهره اااین عزیز دل من جانااانم یه دووونست فدااااش بشم منم الهی
مامان تسنیم سادات
14 آبان 91 21:12
سلام مامانی جونم گلهای خیلی قشنگ و نازی دارین ...
منم تعریف آتلیه نیلچی رو خیلی شنیده بودم الان که دیدم به نظرم خیلی با آتلیه های دیگه البته سطح خوب خیلی فرق نداره من فکر میکردم یه چیز خیلی فوق العاده ایه ...
جانان جونم هزار ماشاا... خودش خیلی نازه فقط فکر کنم فرقش آرایشگاهیه که داره و موهای بچه ها رو درست می کنه ...
مامانی میتوتم قیمتش رو سوال کنم ببخشید البته اگه ناراحت نمیشید


سلام.مرسي مامان تسنيم جان!لطف دارين
من هم عكساي مجلات رو ديده بودم اما واقعيت اينه كه چند تا عكاس داره و عكاس اصليش كه براي مجله ها عكس مي گيره براي مشتريها وقت نميده. به نظر من خيلي هم روتوش مي كنن و زيبايي معصومانه چهره كودك رو از بين مي برن. من كه خيلي نا راضي بودم و عكاس مجلات بهم قول داد كه مجددا از جانان عكاسي كنه و رضايت 100 درصد منو جلب كنه. اما من ديگه اونجا نمي رم.قيمتاش ولي معموليه. گرون نيست.


samira
18 آبان 91 22:23
خیلی خوشگله


مرسي سميراي عزيز! لطف داري
آرام
23 آبان 91 15:26
به نظر من هم اصلاً‌عكساي خوبي نيستن. نه دكور، نه ژست و نه نورپردازي هيچ كدوم خوب نيستن. برعكس اين عكسا، عكساي آوا كوچولو محشر شدن. خيلي شيك و ناز هستن. خدا ايشالا دختراي خوشگلتونو براتون نگه داره و باعث افتخارتون بشن. اگه فضولي نباشه، به نظرم دفعه بعد كه خواستين از جانان خوشگل عكس بگيرين، موهاشو باز بذارين. خيلي ملوس تر و شيك تر و طبيعي تر خواهد شد.
taha
23 آذر 91 0:30
واقعا نی نی های نازی دارین ماشاا...
زری مامان مهدیار
7 دی 91 23:09
ماشالا به این فرزندان زیبات ایشالا که خدا حافظشون باشه و زندگیشون هم مثل صورتشون زیبا باشه