جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

يكي شيرين‌تر از ديگري...

1391/12/14 11:53
نویسنده : مامان شیرین
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز با آوا خانوم نانازي خودم رفتيم فيليك استوديو! واي كه دخترم چقدر خانوم بود. خيلي خوب با مامان و خانوم ايماني همكاري كرد! حالا درسته كه خيلي حس خنديدن نداشت اما با  وقار و متانت تمام جلوي دوربين ژست ميگرفت و دلبري ميكرد! ( حالا نمي دونم وقار و متانت با دلبري چه طوري جور در مياد؟)

جانان خوشگلم هم ديروز حسابي پشت سر مامان و آوا گريه كرد. بميرم الهي ! آخه اولين بار بود... نه فكر كنم دومين بار بود كه من و آوا بدون جانان بيرون مي رفتيم. قبل از اون هم يه‌بار ديگه وقتي آوا سه‌روزه بود و براي چكاپ برديم بيمارستان بهمن . و جانان رو با خودمون نبرديم.

جانان اين روزا حسابي شيرين زبون شده! كه هرچي از شيرين‌زبونياش بگم كم گفتم. خوشگل من ديگه جمله‌ مي‌سازه و بيشتر وقتا منظورشو كامل ميرسونه. ديروز كه ميخواست شلوارشو عوض كنه اومد تو آشپزخونه و به من گفت ماماني! گفتم جانم؟ بعد با ناز گفت: « ميتوني اينو باس تني؟» ديگه اون لحظه ميخواستم يه لقمه‌ش كنم!!!!!!!!!!!

اما هنوز بعضي حروف رو نمي تونه ادا كنه و من بايد ترجمه كنم! علاقه عجيب هم داره كه به جاي حروفي كه بلد نيست ادا كنه «ن» و يا «الف» بذاره مثلا

نومه: يعني تخمه ( البته تا يكماه پيش كلا به تخمه هم ميگفت پسته)

نومه: يعني دكمه

نومو: يعني تخم مرغ

ديگه مخاطب بايد عاقل باشه و خودش بفهمه دختر ما چي مي‌گه!!!!

 

دختر نازم كلا علاقه زيادي هم به موسيقي داره . گاهي ميره سراغ گيتار علي و انگشتاشو رو سيم‌ها حركت ميده و صداشو درميارهو بعد خودشم ميزنه زير آواز...

چندوقت پيش ديدم كه روي آيكون يه آهنگ روي دسكتاپ لپ‌تاپم دستشو گذاشته و هي تند تند ميگه « بب بذار...بب... بب بذار...»  آهنگ كه شروع به خوندن كرد باهاش مي خوند:« بب.... بب..... يويايي داااام....» شما اينجوري بخونيد: من... من... رويايي دارم....»  حالا خيلي قشنگ ميتونه بگه « من» اما فكر ميكنه خواننده ميگه « بب » ....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زینب(عمه آرتمیس)
8 آبان 91 10:47
قربون آوای خوشگلم برم
مامانی بی صبرانه منتظریم تا عکسای آواجونم روببینیم


مرسي زينب جون كه به ما سر مي زني! بوس
سارا مامان آرام
8 آبان 91 11:35
آخی عزیزم ؛ قلبم برای جانان درد گرفت

چقدر شیرین زبونن این بچه ها

منتظر عکسای آوا هستیم



مرسي مامان آرام خوشگلم! بوس
مامان ترانه
8 آبان 91 13:26
شماره 52 دوستم آخرین شماره تو صفحه مربوط به عکسخند
مینا
8 آبان 91 13:41
ماشاالله به آوا و آفرین به جانان خدا نگهدارشون باشه.


ممنونم ميناجان! بوس
negar
8 آبان 91 16:20
جونم آوا مطمئنم عکسات دیدنی ترین عکس ها ی دنیا میشه من که از همین الان طاقتم تموم شد واسه دیدن عکس های نازت


مرسي خاله نگار مهربون كه به ما سر مي زني!
elham(felfeli
8 آبان 91 18:38
salam shirin joonam
cheghad ehsasate madaranato ghashang bayan mikoni koli lezat mibaram
khoda vasat hefzeshon kone


مرسي الهام جون ! لطف داري عزيزم!ممنونم كه به ما سر مي زني!
هدا
9 آبان 91 10:34
بی صبرانه منتظر عکسای آوا جون هستم میدونم که خیلی ماه میافته توی عکساش


قربونت برم هدا جون!
هیجان
9 آبان 91 11:54
واقعن مرسی به این مترجمممممممم
سمیه مامان ارین
15 آبان 91 15:45
سلام وبلاگ قشنگی دارین مخصوصا کوچولوهاتون که خیلی نازن هزارماشاا از طرف من ببوسشون من لینکتون میکنم خوشحال میشم به ما سر بزنید