جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

شيريني اين روزها...

1391/12/14 11:52
نویسنده : مامان شیرین
1,847 بازدید
اشتراک گذاری

     روزهاي زندگي ما با شيرين‌زبونيهاي جانان و دلبريهاي آوا پشت سر هم مي گذرن و با عجله سپري مي شن... اين روزا يكي از مهمترين دغدغه‌هاي من اينه كه وقت كمي براي آوا مي ذارم و بيشتر وقتي كه تو خونه‌ام با جانان سپري مي شه! شبا وقتي كه اين دوتا وروجك مي خوابن بهشون نگاه مي كنم و با خودم فكر مي كنم  امروز مامان خوبي واسه دوتاشون بودم؟ به هر دوشون به اندازه هم توجه كردم؟ براي جانان به اندازه كافي وقت گذاشتم؟ براي آوا چه طور؟

راستش فكر مي كنم اين روزا كه روزاي شيرين‌زبوني جانان هست و داره كم كم مث آدم بزرگا حرف مي زنه... درخواست مي كنه... سوال مي كنه... تشكر مي كنه... نظر مي‌ده...و خيلي كاراي ديگه ... بايد بيشتر براش وقت بذارم و طبيعتا انرژي بيشتري هم مي گيره!

يكي از سوالايي كه اين روزا جانان خيلي مي پرسه اينه:« اين چيه؟» و پشت سر هم تكرار مي كنه... اين چيه؟

بابا از ماشين پياده مي‌شه تا زباله ها رو بندازه تو سطل . وقتي برمي گرده... جانان: بابا كيانم چي شد؟؟؟ و اونوقت بايد توضيح بديم كه چي شد...

وقتي كه درخواستي داره با لحن قشنگي بيان مي‌كنه:

-مثلا سر سفره مي گه: مامان يه توشي (ترشي)مي دي؟؟؟

-يا مثلا موقع خواب مي گه: ماماني شير نمي‌دي؟؟؟

-يا ميگه: ميخوام آب بخورم! (البته به جاي خ ، ح بكار مي‌بره)

- پاش خورده به صندلي و يه كوچولو قرمز شده ... پاشو مياره بالا تا من ببوسم... اما برعكس هميشه با بوسيدن خوب نمي‌شه... دختر كوچولوي مامان با ناله مي‌گه: ماماني چسب نداييم؟؟؟ و من مي گم چرا عزيز دل مامان . مي دوم و ميرم و چسب ميارم . حالا ديگه پاش خوب خوب مي شه!

 

نظر هم ميده: هر موقع كه من يا باباش كانال تلويزيون عوض مي كنيم مي‌گه بزن شيش! بزن‌ شيش!!!

يا مثلا مي‌گه اين سي‌دي خوب نيست! اين خوبه!

 

دختر نازم تشكر هم ميكنه! اونم با طولاني‌ترين عبارت: دستت دد نتونه!!!!

دختر مودب من به اسم همه يه پسوند «جان» هم اضافه مي كنه! الهي قربون شيرين‌زبونياش برم من!

از طرف ديگه آوا هم عاشق جانان هست و مدام چشمش دنبال خواهرشه كه داره راه مي ره... بازي مي كنه و تا مي بينه كه جانان داره نيگاش مي كنه از ته دل براش مي‌خنده و دست و پا مي‌زنه و حسابي دل ما رو مي‌بره...

آوا دستشو براي اسباب‌بازي دراز مي‌كنه و با انگشتاي ناز و كوچولوش اسباب‌بازي رو نگه مي داره و سريع مي بره سمت دهنش!

خدايا شكرت واسه اين دوتا گل قشنگ و شيرين!خدايا به من صبر و حوصله بيشتري عطا كن تا در تربيت اين دو تا گل موفق‌تر باشم!

 

اين هم تصويري از جانان در روز تاسوعاست. جانان خانوم واقعا خسته شده و تو عكس پاييني رفت و يه گوشه‌ي دنج واسه نشستن پيدا كرد. راستش امسال اولين سالي بود كه براي سلامتي دو تا گل زندگيمون روز تاسوعا نذري داديم و ايشاللا ساليان سال براشون در ظهر تاسوعاغذاي حضرتي خواهيم داد!

اينم تصوير دو تا ني ني خسته در عصر عاشورا...

 

دخترم عاشق رانندگيه! تا بابا كيوانش پياده مي شه جانان مي ره مي‌شينه پشت فرمون و سعي مي كنه پاهاشو به پدال برسونه!!!

 

و اينم عكساي آوا خانوم خوشگل در آستانه 5 ماهگي...!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمیرا مامان آنیتا
8 آذر 91 12:53
هزار ماشالا به هردوشون
عکس اولی آوا خیلی با نمکه
شیرین جون .. میتونم قد و وزن جانان جون رو تو دوسالگی بپرسم ؟


مرسي ! جانان در 2 سال و 2 ماهگي 107 سانتيمتر قد و 14 كيلو وزن داره.
سارا مامان آرام
8 آذر 91 13:07
خدا هر دوتاشون رو حفظ کنه براتون
ماشاءالله هر دوشون دوست داشتنی هستن

نذرتون قبول باشه دوستم

آوا الان توی سنی هست که کمتر از جانان وقت میخواد و من میدونم که شما به هردو خوب توجه میکنی ولی این نگرانی ها طبیعیه دوست نازنینم



ممنونم دوستم! لطف داري!
negar
8 آذر 91 14:06
سلام
قبول باشه نذرتون و ان شاالله سالیان سال خوب و خوش در کنار دوتا گل زندگیتون سلامت باشین.
راستی بالاخره رفتم گاندی.خیلی عالی بود.ممنونم.
فقط 5 شنبه پاساژشون آتیش گرفته بود و داشتن تعمیرات میکردن چند تا از مغازه هاش.


سلام ممنون دوستم!

واي بلا به دور آتيش...!
الهام
8 آذر 91 20:30



مامان اوا
8 آذر 91 21:30
سلام چه عکس های قشنگی ایشالا نی نی هاتون همیشه در پناه حضرت عباس باشند برای ما هم دعا کنیددددددد بوس برای جانان جونی و اوا جونی


مرسي عزيزم! لطف دارين! بوس بوس!
marjan
9 آذر 91 0:14
مامانی سلام!
راستش من یه چندباری اومدم وبتون وشیفته ی دخترای نازتون شدم!جانان چهره ی خیلی خوشگلی داره و جون میده برای مدل شدن!اگر عکسشو روی یک بنر بزرگ بزنن خیلی خیلی جلب توجه میکنه!
و اما آوا......
آوا خیلی خلی دلچسب و نازه طوری که من از پشت مانیتور هی قربون صدقه ش میرم!البته ماشالله هیچوقت فرام.شم نمیشه!
انشالله که گل دختراتون همیشه سالم باشن
خوشحال میشم به منم سر بزنین و اگر موافق به تبادل لینک بودین بهم بگین!


سلام دوست جوان من! از وبلاگت خيلي خوشم اومد1 با افتخار لينكت مي كنم! موفق باشي عزيزم!
galimandu
9 آذر 91 11:31
سلام دختر قشنگ ماشالا چقد شما خوشگلین .قبول باشه عبادات


ممنون از لطفتون!
مامان تسنیم سادات
9 آذر 91 21:00
قبول باشه عزاداریهای این دوتا گل و همچنین شما مامانی عزیز....


ممنونم! عزاداريهاي شما هم قبول درگاه حق!


mansoreh
9 آذر 91 23:30
سلام ماشالا چقدر شما دخملا خوشگلید . اگه اینجا بودین دخترم گیتی شمارو میخورد بس که بچه دوست داره اونم مثل شما خوشگلا .ماشالا


سلام
ممنون از لطفتون! سلام ما رو به گيتي جون هم برسونيد!
galimandu
9 آذر 91 23:50
salam b roie mahton







marjan
12 آذر 91 23:49
سلام مامان فرشته ها!!!!!!من به روزم!


سلام عزيزم! من هم هيييييي! هستم!
مامان باران
13 آذر 91 11:36
مامان جانان وآوا جونی دختر کوچولوی من تو یه مسابقه شرکت کرده خوشحال میشم اگه بهش رای بدید
تو وبلاگش هست.


حتما عزيزم!
هنگامه
13 آذر 91 17:10
دختراتون هردوتاشون خیلیییییییییییی نازن ماشالله ماشالله ماشالله . البته من چون چشم و ابرو مشکی دوست دارم اوا بنظرم بانمکتره. ولی واقعا قشنگن جفتشون


مرسي هنگامه جون!
mamane sogand
29 دی 91 13:48
سلام شیرین جونم.. من همیشه وبت رو میدیم و لذت میبردم... منم از دوستای نی نی سایتتم...
دوست ندارم ناراحتیت رو ببینم عزیز دم... اگه خواستی واسم رمز بزار ... من عاشق دخترای گلتم.. اخه خودم نی نی ندارم


عزيزم ايميلتو بذار برام!